Na podstawie zarządzenia Burmistrza Wielunia nr 65/21 Urząd Miejski w Wieluniu od dnia 22 marca 2021 r. do 9 kwietnia 2021 r. pracuje w godzinach od 7.00 do 17.00, z przerwą w godzinach 12.00 – 12.15. Reorganizacja spowodowana jest wprowadzeniem zmianowego systemu pracy w Urzędzie.
Przypominamy, że jeżeli nie ma konieczności osobistego pojawienia się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, sprawy urzędowe można załatwiać za pomocą:
1) Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Wieluniu na platformie ePUAP, adres elektroniczny /um_wielun/skrytka
2) Poczty elektronicznej adres: sekretariat@um.wielun.pl
3) Kontaktu telefonicznego – wykaz wydziałów i numery telefonów dostępne są na stronach: www.bip.um.wielun lub www.um.wielun.pl