Od dzisiaj do odwołania, w związku z sytuacją epidemiczną, niedostępna będzie bezpośrednia obsługa klientów ZUS w Biurze Terenowym w Wieruszowie. Najbliższe czynne sale obsługi w ZUS w pełnym zakresie znajdują się w Wieluniu, Sieradzu i Kępnie.
Naszych klientów zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal, Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS – mówi Monika Kiełczyńska, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS województwa łódzkiego. – Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń. Przypominamy też, że można się z nami skontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560 16 00. Infolinia dostępna jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym. Maile z zapytaniami można też kierować na adres: cot@zus.pl. Informujemy też, że osoby posiadające komputer lub smartfon z dostępem do internetu, kamerki i słuchawek, mogą umówić się na e-wizytę w ZUS. Na wideorozmowę z pracownikiem ZUS można umówić się, wchodząc na stronę internetową ZUS (www.zus.pl).
Najbliższe czynne sale obsługi w ZUS w pełnym zakresie znajdują się w:
Inspektoracie w Wieluniu przy ul. 3 Maja 7,
Inspektoracie w Sieradzu przy ul. Piłsudskiego 8
Inspektoracie w Kępnie przy ul. Solidarności 8
Sale te czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dokumenty można przesyłać też pocztą na adres placówki: ZUS Inspektorat w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. 3 Maja 7.