Ruszył drugi nabór na preferencyjny zakup węgla w gminie Wieluń. Ratusz przystąpił do programu także w tym roku.
Wnioski przyjmowane są od 9 stycznia do 17 lutego w ratuszu (pl. Kazimierza Wielkiego) – w pokoju nr 13 na pierwszym piętrze – od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Formularze są do pobrania w Urzędzie Miejskim, na naszej stronie internetowej wielun.pl oraz na witrynie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wieluń. Bardzo serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców do składania wniosków. Procedura jest dokładnie taka sama jak w roku ubiegłym, czyli po złożeniu i zweryfikowaniu wniosku następuje wpłata na rachunek Urzędu Miejskiego w kwocie 2 tys. zł za tonę. Z potwierdzeniem zapłaty zapraszamy do Urzędu Miejskiego po odbiór zaświadczenia upoważniającego do odbioru węgla ze składów węglowych, tak jak to było w roku ubiegłym – wyjaśnia Radosław Urbaniak z Biura Burmistrza Wielunia.