Spot kampanii „Wilczy bilet” to wzruszająca historia o porzucaniu zwierząt. Wzięli w nim udział znakomici aktorzy m.in. Piotr Adamczyk, Karolina Szymczak i Paulina Gałązka. Jednym z pomysłodawców akcji jest burmistrz Wieruszowa, Rafał Przybył, który od lat apeluje o kastrację i czipowanie czworonogów.
Z tego, co wiemy jest przygotowana ustawa, ona będzie teraz wprowadzana pod laskę marszałkowską i oczywiście nie trzeba do niej przekonywać tych polityków, którzy ją wprowadzają, bo to jest ustawa poselska, natomiast pewnie trzeba przekonywać resztę parlamentu i dlatego ta reklama społeczna, dlatego udział w nich artystów, by zwiększyć powiedzmy sobie szczerze presję na tych, którzy nie są do tego przekonani, a musimy to robić, z dużą siłą i z dużym przekonaniem, ponieważ Turcja jest tego doskonałym przykładem,gdy zaniechano wprowadzania tych regulacji prawnych, teraz zastanawiają się w parlamencie tureckim jak wprowadzić regulację, która pozwoli w sposób legalny zabijać, przepraszam za te słowa – nadwyżkę zwierząt bezdomnych. Piotr Adamczyk występuje w tej reklamie z psem Zorą. Zora to jest jego i jego żony pies, który jest adoptowany z warszawskiego schroniska „Na Paluchu”. Ja proponuję sobie przeczytać, że to nie był tylko taki sobie gest, ale i olbrzymia praca wykonana z tym psem, bo wszystko wskazuje na to, że Zora miała bardzo dramatyczną historię.
– mówił burmistrz, Rafał Przybył.
Posłuchaj całej rozmowy:
Rozmowa z Alicją Sajewską, współproducentką kampanii i rzecznikiem prasowym kampanii „Wilczy bilet” :
Fot. archiwum prywatne