Gmina Wieluń chce przyciągnąć właścicieli firm transportowych. Zainwestowała w spot reklamowy, w którym informuje o niskich podatkach od środków transportu.
Moje pierwsze pytanie dotyczy spotu reklamowego dotyczącego niskich stawek podatku od środków transportu, który jest na stronie Urzędu Miejskiego. Czy to ten spot, który miał powstać we współpracy z Youtuberem? Jaki jest koszt tego spotu? Następne pytanie dotyczy wystawiania się na master tracku. W tym roku jest kilka takich targów TSL, czyli transport, spedycja i logistyka. Czy nie lepiej byłoby się wystawić na takich targach? – pytała radna Katarzyna Hurylska na ostatniej sesji Rady Miejskiej.
To spot, który powstał przy współpracy z firmą Wieloton i przy współpracy osoby, która zajmuje się tematami medialnymi w branży transportowej. Koszt powstania spotu to 4 tys. zł netto. Lada moment będzie ruszać duża kampania, na razie medialna. Jeśli chodzi o te master tracki, to fajny pomysł, przeanalizujemy to. Na razie skupiliśmy się na przekazie medialnym, aby dotrzeć do właścicieli firm transportowych poprzez mocną współpracę z Wieltonem, który prześle ten filmik, również w wersji skróconej, bop to trwa 7 minut. Ciężko skupić uwagę osoby przez 7 minut, powstał też short około 20 sekund, aby zachęcić, żeby ktoś wszedł i obejrzał cały film. Będzie to udostępnione do całej bazy klientów Wieltonu, do ich całej sieci handlowej. Będziemy wykupywać zasięgi w mediach internetowych. – wyjaśniała wiceburmistrz Wielunia Joanna Skotnicka-Fiuk – Jeśli chodzi o te master tracki i inne targi, wykorzystamy je, nie wiem, czy ze stoiskiem, ale na pewno zaistnielibyśmy z informacją do każdego z uczestników. To będzie nisko kosztowe. Nie zawsze stoją tam kierowcy, ale obracają się właściciele firm transportowych.
Na stronie internetowej gminy Wieluń można znaleźć kalkulator podatków od środków transportu 2025